Info
Ten blog rowerowy prowadzi DreamMaker z miasteczka Ballymahon. Mam przejechane 2025.94 kilometrów w tym 109.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.23 km/h i się wcale nie chwalę.Suma podjazdów to 0 metrów.
Więcej o mnie.
Moje rowery
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2021, Sierpień1 - 0
- 2019, Kwiecień1 - 0
- 2018, Czerwiec1 - 0
- 2018, Maj1 - 0
- 2017, Sierpień1 - 2
- 2017, Maj1 - 0
- 2017, Marzec1 - 0
- 2016, Czerwiec1 - 3
- 2016, Marzec2 - 5
- 2016, Styczeń1 - 3
- 2015, Maj2 - 0
- 2015, Kwiecień2 - 3
- 2015, Marzec5 - 1
- 2015, Luty7 - 18
- 2015, Styczeń5 - 15
Marzec, 2017
Dystans całkowity: | b.d. |
Czas w ruchu: | b.d. |
Średnia prędkość: | b.d. |
Liczba aktywności: | 0 |
Średnio na aktywność: | 0.00 km |
Więcej statystyk |
Surly Long Haul Trucker
Środa, 29 marca 2017 · dodano: 29.03.2017 | Komentarze 0
Ramę kupiłem w Irlandii.
Sztycę w Anglii.
Błotniki we Francji.
Obejmy do manetek w Niemczech.
Cała reszta w Polsce.
Jedynym elementem ze starego roweru jest bagażnik, który – z racji przynależności do nowego roweru – został odmalowany.
Do pełni szczęścia brakuje mi tyko osłony na korbę.
Uprzedzając niektóre pytania:
Dlaczego Surly?
Bo jestem fetyszystą :)
Dlaczego nie ma Brooksa?
Bo aż tak ekstremalnym fetyszystą nie jestem :))
Dlaczego 26'?
Bo małe jest piękne.
Dlaczego nie ma baranka?
Bo to największe zło w rowerze.
Dlaczego nie ma tarczówek?
Bo V-braki potrafię sam ustawić :)
Dlaczego kaseta i łańcuch SRAMa?
Bo początkowo cały osprzęt miał być tej firmy.
Dlaczego sztyca Cane Creek Thudbuster ST?
Bo LT była za duża :)
Dlaczego tak miękkie przełożenia?
Bo z górki nie trzeba pedałować. Na prostej – fakt – nie ma czym przycisnąć. Za to żadna góra mi teraz niestraszna.
Koło
26’ i długi wózek przerzutki to nie najlepsze połączenie, ale jedyne
sensowne jeżeli chce się wjechać (a nie wypychać) na każdą górkę.
Czy coś bym teraz zmienił?
Wydłużyłbym
rurę sterową o 2 cm. Jeździ mi się ok, ale jestem przyzwyczajony, że na
mostku mam GPSa. Gdy mostek jest zbyt pionowo to kiepsko widać wgrany
ślad na nawigacji.
Na koniec ciekawostka:
Irlandczycy (Anglicy
zapewne również) odwrotnie mocują manetki oraz klamki hamulcowe. Tzn.
klamka od przedniego hamulca oraz manetka od przedniej przerzutki
znajdują się po prawej stronie kierownicy, tylne - po lewej :)
U mnie zamontowane są "po polskiemu" :)